1. Mi a legjobb mód a lufik szállítására?

    A legjobb módja a lufik szállításának olyan tartókat vagy táskákat használni, amik védik és stabilan rögzítik a lufikat.

  2. Hogyan vigyem hideg időben a héliumos lufikat?

    Tartsd melegen az autóban vagy zárd be jól, hogy ne ereszkedjenek le a hideg miatt.

  3. Héliumos Lufikat lehet kocsiba szállítani?

    Az autóban való utazáshoz használj lufitartókat, hogy ne szálljanak szabadon. Igen, van lehetőség kocsiba történő szállításra, de ügyelni kell a megfelelő körülmények biztosítására. Nyáron a klímát hűtés üzemmódba kell állítani, télen pedig fűtést kell bekapcsolni. Az autó belső hőmérsékletét 20-23 fok között kell tartani a lufik optimális állapotának biztosítása érdekében.

  4. Hagyhatom a héliumos lufikat az autóban?

    Nem ajánlott hosszú ideig hagyni héliumot az autóban, főleg magas hőmérsékleten.

  5. Hogyan előzd meg, hogy elrepüljenek a héliumos lufik?

    Hogy el ne szálljanak, kösd megfelelően valami súlyozotthoz, például egy lufitartóhoz vagy kösd a kezedhez (vagy szórítsd erősen). Kisgyerekek sokszor véletlenül elengedi és azok elszállnak, ha lehet nagygyerek vagy felnőtt fogja legalább míg hazaértek.

  6. Hogyan tudom megőrizni a lufik frissességét az átvétel után?

    Kérjük, hogy a lufikat az átvétel után azonnal helyezd szoba hőmérsékletre és száraz helyre, kerülve a hőforrásokat és éles tárgyakat. Ha lehet csak a rendezvény napján fújd fel a lufikat a maximális lebegés érdekében. A Héliumos lufik lebegésse függ a mérettől lufi típúsától. Tájékozodj a termék oldalon a lebegési adatokról

  7. Biztonságosak a héliumos lufik?

    Igen, biztonságosak, ha megfelelően kezeled és szállítod.

  8. Gyúlékonyak a héliumos lufik?

    Nem, a hélium maga nem gyulékony, szóval a héliumos lufik nem tudnak égni.

  9. Miért nem küldjük futárral?

    A Héliumos Lufik Szállítása sok problémát okozhat ha futárral küldjük. Ezért kizárólag személyesen veheted át a boltban. A szállítás nem lehetséges, mível a lufik épségének megőrzése és frissességük garantálása küldéssel nem garantálható. A héliumos lufik érzékenyek a hőmérsékletre és fizikai behatásokra ezért nem küldjük el őket futárszolgálattal. Nem tudjuk garantálni, hogy a futárszolgálat megfelelő körülmények között szállítja és kezeli a lufikat, ami károsíthatja azokat.

  10. Mit tegyek, ha nem tudok a boltba eljutni?

    Amennyiben nem tudod személyesen átvenni a boltban, és a kocsiba történő szállítás sem megoldható, vásárolj Hélium palackot nálunk és fúj fel a lufikat a rendezvény napján. Vagy válassz alternatív rendezvényi dekorációkat. Ügyfélszolgálatunk segít az optimális megoldás kiválasztásában.

  11. Mi történik, ha a boltba való szállítás során sérül a lufi?

    Amennyiben az átvételkor észlelsz bármilyen problémát a lufikkal, kérjük, azonnal értesíts minket, hogy segíthessünk és találjunk megoldást a helyzetre.

  12. Van-e lehetőség késői szállításra vagy sürgős rendelésre a bolti átvétel esetén?

    Késői szállítás és sürgős rendelés esetén kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy megvitassuk az elérhető lehetőségeket és az esetleges felárat.

  13. Lehetőség van egyedi rendelésekre vagy színekre?

    Igen, egyedi rendeléseket is elfogadunk. Tájékozódj az egyedi kéréseid lehetőségeiről és az ezzel járó feltételekről.

  14. Mennyi idővel korábban rendeljem meg a lufikat?

    A szállítási idő és a rendelés előzetes leadási ideje változhat. Általánosságban javasoljuk, hogy minél előbb rendeld meg a lufikat, különösen szezonális vagy különleges eseményekhez. Rendelés leadásánál a megjegyzésben írd meg mikorra szeretnéd hogy összekészítsük a rendelésed.

  15. Hogyan szállítsam a lufikat?

    Simán lehet vinni speciális lufitartókkal

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük